LUSTRUM SEIZOEN 2019/2020

Zestig jaar geleden, op 6 januari 1960, is volleybalvereniging Boni opgericht.

Reden genoeg om met z'n allen dit hele seizoen dit lustrum te vieren. Daarom organiseert VV Boni het hele jaar door geweldige activiteiten rondom het thema 'De 7 Hoofdzonden'

7 zonden 7 activiteiten

ALLE 7 ZONDEN

BoniBook - 29 november 2019
Smoelenboekfeest

Op 29 november is het dan zover, het jaarlijkse smoelenboekfeest! Deze avond zal in het teken staan van de zeven zonden. Trek je mooiste outit aan (ijdelheid), koop voor jezelf een lekker biertje (gierigheid), kijk verleidelijk uit je ogen en dans op hete muziek (lust), gun de ander ook de winst (jaloezie), bespreek tactieken om als 1e in de competitie te eindigen (hebzucht), wees boos op de tegenstander waarvan jullie hebben verloren (wraak) en eindig het feestje onder de tafel (luiheid).

GULZIGHEID
BoniVreet - 15 december 2019
WinterBBQ

Kosten: €25,-

De feestmaand december nadert en zondag 15 december is het tijd voor de zonde 'Gulzigheid'! Heb jij ook zin om buitensporig verwend te worden? Bij het VV Boni kerstdiner bij het Werkspoorcafé De Leckere kun je je vraatzucht de vrije loop laten: met een binnen-BBQ en De Leckere biertjes van de tap!

Dus trek je foute kersttrui aan en kom op zondag 15 december! Voor onze gulzige Bonifanten met een passe partout is natuurlijk al een plaatsje gereserveerd.

IJDELHEID
UITVERKOCHT!!

BoniShinet - 25 januari 2020
Gala

Kosten: €35,-

IJdelheid is op 25 januari de verplichte zonde tijdens het VV Boni Gala: haal alles uit de kast en zorg dat je haar en make-up perfect zit! Spare no expenses...dat doen wij ook niet, want er is een open bar!

Heb jij al kaartjes geregeld voor jou en jouw introducee? Let op: regel dat vóór 1 december. Het aantal beschikbare kaarten is beperkt... Dus wees snel, want "when you snooze, you lose, you miss the booze".

LUST

BoniDay - 29 februari 2020
SuperSaturday

Bekijk de promo op YouTube

Zaterdag 29 februari is het zover: Super Saturday! Dit lustrumjaar staat deze in het teken van... lust. Een feestelijke dag met een burlesque tintje. Na de recreanten- en competitiewedstrijden is het tijd voor pizza en daarna gaan voetjes van de vloer. Trek je meest sexy outfit uit de kast, want het belooft een hete avond te worden.

WRAAK

Uitgesteld i.v.m. coronamaatregelen
BoniBokst - 28 maart 2020
Sportactiviteit

Kosten: €15,-

JALOEZIE
Geannuleerd i.v.m. coronamaatregelen

BoniOut - 17 april 2020
Laatste Thuisavond

LUIHEID

BoniMoe - 10 mei 2020
Lazy Sunday

Kosten: €10,-

GIERIGHEID

De zonde Gierigheid loopt door 't hele jaar: alle teams krijgen aan het begin van het jaar een gadget. Dit moeten ze het hele jaar door ruilen voor iets beters. Het team dat op de laatste thuisavond het beste heeft geruild, wint een spectaculaire prijs.

Vragen? Mail naar Lustrum@vvboni.nl of neem contact op met één van de commissieleden:

Nina Sweet (Dames 1)

Richard Aarts (Heren 1)

Sytske Wiegersma (Dames 6)
Lisanne Hansen (Dames 6)

Marloes Veringa (Dames 6)
Vera de Jongh (Recreanten)