Boni Bestuurs- en TC enquête

Nog een paar wedstrijden en dan zit het seizoen er helaas alweer op. Daarom hierbij de oproep om de jaarlijkse enquête van de Technische Commissie (TC) in te vullen. Hierin vragen we jouw mening over het afgelopen seizoen en jouw ideeën voor komend seizoen. Jouw antwoorden worden vertrouwelijk behandeld door de TC. Heb je verhuisplannen of andere plannen waardoor je (waarschijnlijk) gaat stoppen bij Boni? Laat het ons alsjeblieft alvast weten in de enquête.

Ben je van plan om te stoppen met volleybal, dan vinden we dat natuurlijk heel jammer. Het is dan niet genoeg om dat aan te geven in deze enquête. Afmelden doe je uiterlijk 1 juli bij de ledenadministratie.

Vul de enquête uiterlijk zaterdag 14 maart in.

Invullen van de enquete kan via deze link.

Succes met invullen. Heb je vragen stuur dan een berichtje naar TCvoorzitter@vvboni.nl of vraag het aan één van ons. Groeten, Nicolien, Frederike, Hester, Fieke, Martijn (Floor)