De Heksenketel is weer open!

De Heksenketel heeft na een sluiting van een half jaar de deuren weer geopend!

Ze zijn er druk bezig geweest om alle verplichte corona maatregelen zo goed mogelijk toe te passen. Er zijn een aantal zaken veranderd zodat we er met zijn alle voor kunnen zorgen dat alles in goede banen blijft lopen en Heksenketel open mag blijven.

Er zijn twee scenario’s voor de Heksenketel gecreëerd.

1. Rustigere dagen door de weeks (dinsdag t/m donderdag)

Het achterste gedeelte zal geopend zijn als restaurant & bar gelegenheid. Hier is de meeste ruimte om de 1,5 meter te kunnen waarborgen.

Registratie is verplicht en er kunnen ongeveer 45 personen een zit plek aanbieden, staan is niet meer toegestaan.

De looproute naar het toilet gaat buitenom via de promenade, dit staat aangegeven met behulp van looproutes.

2. De drukkere (wedstrijd)dagen

De bar aan de voorzijde zal geopend zijn als snack-bar en afhaallocatie, het normale uitgifte raam voor de snacks is gesloten i.v.m. de looproute naar de achterzijde.

Bij de snack-bar is registratie niet verplicht en kan men eten en drinken bestellen om mee te nemen. Wachten kan gewoon bij de voorbar of als het te druk wordt op de tribune of 3de verdieping van de sporthal waar registratie niet verplicht is.

Er zal gewerkt gaan worden met een buzzer systeem, een schijf welke je meekrijgt en afgaat als je bestelling klaar is. Wachten kan daarom op meerdere locaties.

Het achterste gedeelte zal geopend zijn als restaurant & bar gelegenheid. Neemt men plaats dan is registratie verplicht. Er kunnen ongeveer 45 personen zitten, staan is niet toegestaan en helaas vol=vol. Bij het laatste hopen we op jullie begrip!

We moeten ter plekke bekijken hoe het komen en gaan van mensen verloopt. Het kan daarom zijn dat er mensen verzocht gaan worden, na een bepaalde tijd van aanwezigheid, om plek vrij te maken voor andere gasten/teams om ook hen een eet en/of drink mogelijkheid aan te kunnen bieden. Een uitwijk naar de tribune behoort tot de mogelijkheden als men toch nog even wat langer wilt blijven.

Dinergerechten en bittergarnituur kunnen aan de achterbar worden opgehaald, snacks dienen aan de voorzijde bij de snack-bar te worden opgehaald via de aangegeven looproute.

De looproute naar het toilet blijft buitenom via de promenade, dit staat aangegeven met behulp van looproutes.

Derde verdieping

Op de drukke (wedstrijd)dagen zal er een extra verkooppunt in de ontvangsthal zijn voor koffie/thee en frisdranken om drukte te verspreiden.