Enkele vragen aan de 'vrijwilliger van het jaar'!

Gefeliciteerd Marieke (D3), jij bent dit jaar de vrijwilliger van het jaar, hoe voel je je?

Ik had zelf eigenlijk nooit gedacht dat ik vrijwilliger van het jaar zou worden! Maar het is altijd leuk om een soort bedankje te krijgen voor het werk wat je doet :)

We zijn als vereniging heel erg blij met alles wat je gedaan hebt; het nieuwe VV Boni logo, ontwerpen van de wedstrijdshirts, flyers ontwerpen, de nieuwe opzet van de nieuwsbrief en nu de website samen met Nikkie gemaakt! Welk aspect is het leukste van ontwerpen?

Het leukste aan dit soort dingen maken vind ik dat je met iets relatief kleins toch veel resultaat kan behalen. Dus een goede en opvallende flyer kan misschien net de doorslag geven voor iemand om bij BONI te komen meetrainen. Bij de website zie je het nu ook een beetje - we hebben al veel reacties van potentiële nieuwe leden in korte tijd!

Je zegt 'iets kleins' maar het kost natuurlijk altijd wel tijd. Hoe kom je aan deze talenten, gebruik je ze ook dagelijks in je werk?

Haha, ja, de ene keer kost het wat tijd als het bijvoorbeeld even niet wil lukken. Een andere keer heb je snel iets moois staan. Maar nee, ik gebruik ze niet dagelijks in mijn werk. Ik bedenk voor werk veel digitale concepten maar ben niet degene die het ontwerp doet, maar dit betekent natuurlijk niet dat ik het niet leuk vind om zo af en toe te doen. :)

Je hebt in ieder geval bewezen dat je ook het stukje 'ontwerpen' onder de knie hebt en dat je creatief bent, je kan altijd nog een carrière switch overwegen ;) Heb je nog meer ideeën voor VV Boni, of kunnen we er zo weer even mee door?

Met de nieuwe website kunnen we er in ieder geval weer even tegen aan volgens mij! Maar ik heb ook zeker nog genoeg ideeën om het verder uit te breiden. Bijvoorbeeld door via de nieuwsbrief en Facebook vaker te verwijzen naar het nieuws en de foto's op de website. Zo blijft iedereen nog beter op de hoogte van wat er allemaal gebeurt binnen de vereniging :)

Dat lijkt mij een uitstekend idee. Ik wil je graag nogmaals bedanken als actief lid, als vereniging moet je het hebben van de resources binnen de vereniging en met die van jou zijn wij, en ik persoonlijk, heel blij!

Graag gedaan!!