Onderscheids je van de rest!

Waar wedstrijden gespeeld worden moet er ook gefloten worden! Elk team krijgt jaarlijks een aantal wedstrijden toebedeeld om een scheidsrechter voor aan te leveren. Wedstrijden tot en met de derde klasse kunnen gefloten worden door praktisch alle leden na het behalen van de online scheidsrechterstoets. De wedstrijden in de eerste en tweede klasse worden gefloten door scheidsrechters met een hogere licentie. Omdat elk team een aantal wedstrijden in de 2e klasse of hoger moet fluiten, is het de bedoeling dat elk team in elk geval één scheidsrechter heeft die in het bezit is van deze licentie. Met ingang van dit jaar heeft de NeVoBo de opleiding van scheidsrechters anders ingericht. Er zal binnen de vereniging één bijeenkomst gegeven worden waarin je kan worden opgeleid tot het fluiten van eerste en tweede klasse wedstrijden. Dus ben jij als scheids ziek van die derde klasse wedstrijden fluiten, onderscheids je dan nu van de rest en behaal je licentie! Schrijf je nu in voor de vaardigheidstraining op donderdagavond 3 oktober en breng je scheidsrechterstalent naar een hoger niveau. Hierna kun je meteen aan de slag! Je hoeft niet meer tijdens een wedstrijd beoordeeld te worden. Maar geen zorgen, als je toch nog begeleiding wil tijdens het fluiten van je eerste wedstrijden dan kan dat! Meld je aan door te mailen naar Marloes via scheidsrechterscoordinator@vvboni.nl. Hier kan je ook terecht voor vragen of opmerkingen. Heb je je scheidsrechterstoets nog niet gehaald? Doe dit dan op https://www.volleybalmasterz.nl/spelregelbewijs/. Niet Onbelangrijk! Geef als team zo snel mogelijk door wie aankomend jaar gaan fluiten, en wie daarvan een licentie voor tweede klasse of hoger hebben of willen gaan halen. Stuur een mailtje naar Marloes via scheidsrechterscoordinator@vvboni.nl.