Wat gebeurde er op de ALV?

Afgelopen donderdag op 8 september heeft de jaarlijkse ALV plaatsgevonden. Dit jaar niet in 'de Heksenketel', maar in de binnenstad van Utrecht, de ALV vond plaats in café Maartenshof. Het was een prachtige dag en de temperatuur was lekker hoog op de locatie. Het was een goed bezochte ALV, met veel interactie tussen het bestuur en de leden. De begroting, het scheidsrechterbeleid en het TC beleid zijn besproken. We hebben afscheid genomen van wedstrijdcoördinator Marieke Morrenhof, Femke Greefhorst neemt haar taken over. Marieke bedankt voor je inzet de afgelopen jaren!! Hiernaast is kascommissie herkozen; Aldert en Arthur gaan het bestuur nog een jaar financieel in de gaten houden. En Frederike is herkozen om het voorzitterschap van de TC nog een jaar op zich te nemen. Binnenkort ontvangen jullie te notulen en kun je alles nalezen. Nog beter is, om volgend jaar zelf aanwezig te zijn op de ALV!Vrijwilliger van het jaar!

Op de ALV is ook de vrijwilliger van het jaar bekend gemaakt. Dit jaar gaat de eer naar Marieke (D3). Zij heeft het logo van Boni ontworpen, de layout van de nieuwsbrief gemoderniseerd en een prachtige nieuwe website ontworpen.

Bedankt Marieke voor al je inzet en werk!