NeVoBo: Beachvolleybal

Beste volleybal liefhebber!

De afgelopen jaren is het beachvolleybal in Nederland sterk gegroeid. Beachvolleybal Team Nederland hoort bij de top van de wereld, het aantal beachverenigingen is van 20 in 2012 naar 220 in 2016 gegroeid en in Utrecht spelen steeds meer mensen beachvolleybal. In 2016 is sinds lange tijd weer een Eredivisie beachvolleybal georganiseerd, deze gaat ook in 2017 plaatsvinden. Daarnaast mag Utrecht als één van de speelsteden het EK Beachvolleybal in 2018 organiseren.

Kortom, in Utrecht staat veel te gebeuren! Daarom is een vragenlijst opgesteld waarmee we de ontwikkelingen in het Utrechtse beachvolleybal kunnen meten. De vragenlijst is bedoelt voor volleyballers die in Utrecht beachvolleyballen. Dit kunnen spelers zijn die bij een vereniging spelen of zelfstandig een netje huren.

Willen jullie deze vragenlijst invullen en doorsturen (mail/what’s app) naar andere (beach)volleyballers? Onze dank is groot!

Jullie antwoorden zijn van grote waarde! Er vallen tevens leuke prijzen te winnen met het invullen! De vragenlijst staat tot 17 maart 2017 open.

Met vriendelijke groet,

Dorien Tenhaeff (Nevobo), Judith de Keijzer en Ruben Burger (Vereniging Sport Utrecht)