Super Sabado! 23 februari!

In navolging van Super Saturday afgelopen jaar is het dit jaar tijd voor Super Sabado! Nieuw Welgelegen zal omgetoverd worden in tropische Mexicaanse sferen. Het programma start om 11:30 en we zullen doorgaan tot middernacht. Dus trek je sombrero's uit de kast, het beloofd een hete dag te worden!

Recreantentoernooi

Naast de competitiewedstrijden zal er op Super Sabado van 15.00 tot 17.00 een recreantentoernooi gespeeld gaan worden in Nieuw Welgelegen. Vanaf 14.30 kan de zaal opgebouwd worden en kan er ingespeeld worden.

KLIK HIER om je aan te melden.

Taco's, burrito's & more

Na de recreanten- en competitiewedstrijden start het avondprogramma wat een avond beloofd te worden vol Mexicaans entertainment! We zullen allereerst om 18.00 starten met een Mexicaans buffet, kosten hiervoor zijn 10 euro p.p.

KLIK HIER om je aan te melden voor het buffet.

Wij gaan ervan uit dat zoveel mogelijk Boni leden erbij zijn zodat het een onvergetelijke 'hete' dag zal worden!